четверг, 30 сентября 2010 г.

Проведено семінар-тренінг для педагогів-тренерів проекту «Школа проти СНІДу»


23 вересня 2010 року на базі КЗ «Кочетоцька загальноосвітня санаторна школа-інтернат для дітей з хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання» проведено обласний постійно діючий навчальний семінар-тренінг для тренерів проекту «Школа проти СНІДу» за темою «Оптимізація превентивного навчання і виховання шляхом упровадження факультативного курсу «Школа проти СНІДу» в навчально-виховний простір загальноосвітнього навчального закладу».



У спецкурсі-тренінгу взяли участь 21 педагог-тренер проекту.
З презентацією досвіду роботи навчального закладу щодо формування основ здорового способу життя, превентивного навчання і виховання учнівської молоді виступила Н.І. Пенкіна, директор КЗ «Кочетоцька загальноосвітня санаторна школа-інтернат для дітей з хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання».
Учасники семінару відвідали тренінг «Поведінка і ризики» (тренер К.К.Кащавцев) за проектом «Школа проти СНІДу», ознайомилися з досвідом спільної роботи закладу і благодійної організації «Де-Поль. м. Харків» щодо реалізації проекту «Кроки до самостійного життя», взяли участь в обміні тренерським досвідом щодо шляхів подолання труднощів в роботі тренера превентивного проекту.
Під час семінару обговорювались питання організації та проведення превентивного навчання і виховання у ЗНЗ регіону, були названі труднощі, які виникають у тренерів проекту «Школа проти СНІДу» під час його впровадження та шляхи їх рішення.
Підсумком роботи семінару-тренінгу стала розробка алгоритму роботи педагога-тренера проекту у дитячих та педагогічних колективах навчальних закладів, у роботі з батьками.
 За відгуками учасників, семінар пройшов на високому методичному рівні, був цікавим і змістовним.
Найбільш вдалими моментами семінару були названі тренінг «Поведінка і ризики», можливість обміну досвідом роботи з колегами, знайомство з досвідом роботи закладу щодо превентивного навчання і виховання учнівської молоді, створення здоров’язбережувального середовища.


Комментариев нет:

Отправить комментарий